Orbis scholae

2011, ročník 5, číslo 1
VARIA

Editorka: Eliška Walterová

 

Editorial
Editorial
Eliška Walterová
plný text v PDF
Teoretické studie

Dvacet let českého školství optikou teorií změny vzdělávání v post-socialistických zemích
David Greger

plný text v PDF
Konceptuální rámec pro analýzu vztahu vzdělávací politiky a vzdělávacích výsledků
Arnošt Veselý
plný text v PDF
PISA v kritickej perspektíve
Ondrej Kaščák, Branislav Pupala
plný text v PDF
Empirické studie
Charakteristiky vysokoškolského vzdělávání a profesní úspěch
Radim Ryška, Martin Zelenka
plný text v PDF

Vnímanie učiteľa v sociálnom konetxte školy
Zuzana Birknerová

plný text v PDF
přehledové studie
Jazykové vzdělávání v Německu, Velké Británii, Švédsku a České republice
Věra Ježková
plný text v PDF
diskuse
PISA – nástroj vzdělávací politiky nebo výzkumná metoda?
Stanislav Štech
plný text v PDF
Zprávy

Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (LC 06046). Zpráva o řešení projektu v roce 2010
Eliška Walterová

plný text v PDF
Německý institut pro mezinárodní pedagogický výzkum
Věra Ježková
plný text v PDF
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů DSP VIII. - zpráva z konference
Kateřina Kubalová
plný text v PDF
recenze

Džurinskij, A. N.: Pedagogika Rossiji. Istorija i sovremennosť.
Eliška Walterová

plný text v PDF
Kaldestad, O. H.; Pol, M.; Sedláček, M. (eds.).: Vybrané otázky školského managementu. Norská perspektiva
Václav Trojan
plný text v PDF
Jobst, S.: Profession und Europäisierung. Zum Zusammenhang zwischen Lehrerhandeln, Institution und gesellschaftlichem Handel
Věra Ježková
plný text v PDF
Kopecký, K.: E-learning (nejen) pro pedagogy.
Lubomír Obšnajdr
plný text v PDF

 

Kompletní číslo Orbis scholae 2011 / 1 ke stažení zde.