Orbis scholae

2015, ročník 9, číslo 3
Porozumění textu ve škole

Editoři: Karel Starý, Veronika Laufková

 

Editorial
Editorial
Karel Starý, Veronika Laufková
plný text v PDF
Teoretické studie
Teoretické modely porozumenia textu a ich interpretácie v školskom vzdelávaní
Oľga Zápotočná
plný text v PDF
Porozumění textu v mateřském a cizím jazyce: odlišnost, podobnost, přenositelnost
Eva Skopečková
plný text v PDF
Výuka čtenářských strategií v zahraničí – teorie, trendy, programy a metody
Ladislava Whitcroft
plný text v PDF
Specifika lyrické poezie jako učební úlohy
Jaroslav Vala
plný text v PDF
Empirické studie
Porozumění textům žáků 4. ročníků
Anna Kucharská
plný text v PDF
Práce s textem na střední škole
Věra Radváková
plný text v PDF
Strategie porozumění textu a studenti učitelství
Jana Doležalová
plný text v PDF
Bilingvismus v kontextu českého a slovenského jazyka – vybraná zjištění
Dagmar Tučková, Jaroslava Králová, Miloslav Klugar
plný text v PDF
zprávy
Integrativní přístup v primárním vzdělávání, Liberec, 17.–18. 6. 2015
Pavlína Nešněrová, Vendula Homoky, Marie Opálková
plný text v PDF
Evropská konference pedagogického výzkumu 2015, Budapešť, 7.–11. září 2015
Dominik Dvořák, Jan Vyhnálek
plný text v PDF
Recenze
plný text v PDF
Píšová, M., Hanušová, S., Kostková, K., Janíková, V., Najvar, P., & Tůma, F. Učitel expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí výuky cizích jazyků)
Blanka Pravdová

Fernández, E. M., & Cairns Smith, H. Základy psycholingvistiky
Dalibor Kučera

 

Kompletní číslo Orbis scholae 2015 / 3 je k dispozici ke stažení zde.